Polityka zwrotów

Polityka zwrotów i reklamacji

Data wejścia w życie: 2025-07-21

Niniejsza Polityka plików cookies wyjaśnia, w jaki sposób ONON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Dokładamy wszelkich starań, aby oferować produkty najwyższej jakości z zakresu energii słonecznej. Jeżeli jednak nie jesteś w pełni zadowolony/-a z zakupu – jesteśmy tutaj, aby pomóc.


1. Prawo odstąpienia od umowy (zwroty konsumenckie)

Jeśli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania przyczyny – zgodnie z ustawą o prawach konsumenta oraz przepisami UE.

Warunki:

  • Termin 14 dni liczy się od daty otrzymania towaru.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować nas o tym e-mailem lub za pomocą formularza przed upływem terminu.

  • Produkt nie może być używany – musi być zwrócony w oryginalnym stanie i oryginalnym opakowaniu.

Jak dokonać zwrotu:

  1. Skontaktuj się z nami e-mailem: info@oneon.pl w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

  2. Otrzymasz od nas instrukcje zwrotu.

  3. Odeślij produkt w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu.

Adres do zwrotów:

[Nazwa Twojej Firmy]
[Adres firmy]
[Kod pocztowy, Miasto]
Telefon: [opcjonalnie]


2. Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu:

  • Powiadomimy Cię o przyjęciu lub odrzuceniu zwrotu.

  • Po pozytywnej weryfikacji dokonamy zwrotu pełnej wartości produktu (z wyjątkiem kosztów dostawy, chyba że zwrot wynika z naszej winy).

  • Zwrot nastąpi na pierwotną metodę płatności w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania zwrotu.


3. Koszty zwrotu

  • Koszty odesłania produktu ponosi Kupujący, chyba że zwrot wynika z naszej winy (np. uszkodzony lub błędny produkt).

  • Zalecamy korzystanie z opcji przesyłki rejestrowanej z potwierdzeniem nadania.


4. Wyjątki (produkty niepodlegające zwrotowi)

Prawo odstąpienia nie dotyczy:

  • Produktów wykonanych na indywidualne zamówienie (np. konfiguracje systemów PV)

  • Produktów używanych, montowanych lub uszkodzonych przez klienta

  • Treści cyfrowych i oprogramowania (jeśli dotyczy)

  • Produktów otwartych i/lub noszących ślady użytkowania


5. Produkty uszkodzone lub niezgodne z zamówieniem

Jeśli otrzymałeś/-aś uszkodzony, wadliwy lub niezgodny produkt, skontaktuj się z nami niezwłocznie pod adresem info@oneon.pl, dołączając zdjęcia i numer zamówienia. Rozwiążemy sprawę jak najszybciej – oferując wymianę, naprawę lub zwrot pieniędzy.


6. Klienci biznesowi (B2B)

Zwroty od firm i instytucji są możliwe wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu warunków pisemnie. Prosimy o dokładne zapoznanie się z ofertą przed złożeniem zamówienia.


7. Kontakt

Masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji? Skontaktuj się z nami:

https://www.oneon.pl
Ludwika Zamenhofa 29 / U3, 15-435 Białystok, Polska
info@oneon.pl
+48 795 363 369