Polityka zwrotów
Polityka zwrotów i reklamacji
Data wejścia w życie: 2025-07-21
Niniejsza Polityka plików cookies wyjaśnia, w jaki sposób ONON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Dokładamy wszelkich starań, aby oferować produkty najwyższej jakości z zakresu energii słonecznej. Jeżeli jednak nie jesteś w pełni zadowolony/-a z zakupu – jesteśmy tutaj, aby pomóc.
1. Prawo odstąpienia od umowy (zwroty konsumenckie)
Jeśli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania przyczyny – zgodnie z ustawą o prawach konsumenta oraz przepisami UE.
Warunki:
-
Termin 14 dni liczy się od daty otrzymania towaru.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować nas o tym e-mailem lub za pomocą formularza przed upływem terminu.
-
Produkt nie może być używany – musi być zwrócony w oryginalnym stanie i oryginalnym opakowaniu.
Jak dokonać zwrotu:
-
Skontaktuj się z nami e-mailem: info@oneon.pl w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
-
Otrzymasz od nas instrukcje zwrotu.
-
Odeślij produkt w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu.
Adres do zwrotów:
[Nazwa Twojej Firmy]
[Adres firmy]
[Kod pocztowy, Miasto]
Telefon: [opcjonalnie]
2. Zwrot pieniędzy
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu:
-
Powiadomimy Cię o przyjęciu lub odrzuceniu zwrotu.
-
Po pozytywnej weryfikacji dokonamy zwrotu pełnej wartości produktu (z wyjątkiem kosztów dostawy, chyba że zwrot wynika z naszej winy).
-
Zwrot nastąpi na pierwotną metodę płatności w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania zwrotu.
3. Koszty zwrotu
-
Koszty odesłania produktu ponosi Kupujący, chyba że zwrot wynika z naszej winy (np. uszkodzony lub błędny produkt).
-
Zalecamy korzystanie z opcji przesyłki rejestrowanej z potwierdzeniem nadania.
4. Wyjątki (produkty niepodlegające zwrotowi)
Prawo odstąpienia nie dotyczy:
-
Produktów wykonanych na indywidualne zamówienie (np. konfiguracje systemów PV)
-
Produktów używanych, montowanych lub uszkodzonych przez klienta
-
Treści cyfrowych i oprogramowania (jeśli dotyczy)
-
Produktów otwartych i/lub noszących ślady użytkowania
5. Produkty uszkodzone lub niezgodne z zamówieniem
Jeśli otrzymałeś/-aś uszkodzony, wadliwy lub niezgodny produkt, skontaktuj się z nami niezwłocznie pod adresem info@oneon.pl, dołączając zdjęcia i numer zamówienia. Rozwiążemy sprawę jak najszybciej – oferując wymianę, naprawę lub zwrot pieniędzy.
6. Klienci biznesowi (B2B)
Zwroty od firm i instytucji są możliwe wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu warunków pisemnie. Prosimy o dokładne zapoznanie się z ofertą przed złożeniem zamówienia.
7. Kontakt
Masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji? Skontaktuj się z nami:
https://www.oneon.pl
Ludwika Zamenhofa 29 / U3, 15-435 Białystok, Polska
info@oneon.pl
+48 795 363 369